zondag 6 maart 2011

Sneak Peak boekje Newcastle

Even een berichtje tussendoor voor mijn trouwe blogvolgers... meer dan een week niets van me laten horen, dat kan natuurlijk niet, vandaar toch even een berichtje. Ik ben wel druk aan het scrappen, maar het is nog niet af genoeg om het helemaal te laten zien. Dus vandaar dat ik jullie even een sneak peak geef van het boekje waar ik mee bezig ben. Het wordt een boekje met foto's van de minicruise naar Newcastle die Angélique en ik in januari gemaakt hebben.

Dit is de voorkant:

En even een detailfoto, hier kun je goed zien dat ik twee keer 5 tabbladen gemaakt heb:

Ik kan niet beloven wanneer ik hem af heb, maar zodra hij af is en ik kan hem goed op de foto zetten laat ik hem natuurlijk snel hier zien!
Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!
Groetjes, Martine

5 opmerkingen:

Margot zei

het ziet er mooi uit! leuk met die tabjes!

Jannie zei

Leuk zo'n sneak preview, ik ben erg benieuwd......
Maar deze 2 fotootjes bekijkend wordt het weer helemaal leuk

Liefs,
J.

Petra zei

Dank je voor deze sneakpeak! Ik als trouwe blogvolger waardeer dit ten zeerste ;-)!!!!Ok dit nieuwsgierig aagje zat inderdaad al te gissen waar je mee bezig zou zijn... Scrappend aan een groot project, concert van Kylie of toch een weekenje weg???? Het eerste dus! Hij wordt leuk en ik ben benieuwd hoe de binnenkant er straks uit komt te zien!

Liefs van Petra.

mieneke zei

Zondag... Weer even gekeken. Ziet er leuk uit, ben benieuwd naar het eind resultaat

Angelique zei

Wat een ontzettend mooi boekje heb je gemaakt. Ik vind de bladzijdes erg leuk geworden door de tabjes. Een hele leuke herinnering aan jullie paar dagen New Castle.

Groetjes Angelique