zondag 13 maart 2011

Minicruise Newcastle

En toen waren we alweer een week verder....

Omdat ik woensdag gezellig bij Hanneke en Isabeau op visite ben geweest, had ik toen geen tijd om mijn boekje van Newcastle af te maken. Gisteren heb ik hem afgemaakt, maar het was te laat om hem nog te bloggen.... Maar hier is ie dan eindelijk! Het is een boekje geworden met 10 chipboard bladen, ik heb ze zelf gesneden met tabjes, in eerste instantie omdat zo het bladeren makkelijker gaat. Maar het ziet er ook nog eens veel leuker uit zo! Ik heb papier gebruikt van My minds eye, de Lush serie. Ik vind dit zulk prachtig papier. En in combinatie met de foto's paste dit papier ook super. Ik zou zeggen... oordeel zelf!

De voorkant:

Een detail van de voor/ bovenkant:



De binnenkant:
(in de donkere foto zie je mijn hand... ik kreeg hem helaas niet beter)





























De achterkant:
En tot slot nog eentje van de voorkant:

Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!
Fijne zondag nog!
Groetjes, Martine

10 opmerkingen:

Unknown zei

Super boekje, mooie foto's en inderdaad heel mooi papier.

sam zei

heel leuk boekje!! iedere keer dat ik aan een mini wil beginnen zakt de moed me in de schoenen :)

Petra zei

Ik heb deze gisteren IRL mogen zien, en dan is hij nog mooier! Het papier is geweldig, ik ben dan ook blij dat ik nog wat op de vlooienmarkt op de kop heb kunnen tikken!
Liefs Petra

Lida zei

Wat een geweldig boekje
heb je gemaakt veel te zien met de mooie foto,s

groetjes Lida

Miranda zei

Wauwie wat een mooi boekje Martine.
Mooi papier en praxchtige foto's.
Een geweldig aandenken, super!!!

Groetjes Miranda

scrapsylz zei

een hele leuke herinnering aan een mooie mini-cruise is het geworden. MME heeft bijna altijd mooi papier, dit past er uitstekend bij!
note to self: Newcastle op wensenlijstje zetten :)
Groetjes,
Sylvia

Jannie zei

WAUW, hij is echt weer Supermooi geworden (ik verwacht ook niet anders van jou!)
Dit boekje mag je vol trots aan iedereen laten zien!

Liefs,
Jannie

Angélique zei

Ik had al een preview mogen zien vorige week, maar hij is echt geweldig geworden. Goed gedaan hoor! Gaaf!

X Angélique

Petra zei

Wat is je boekje gaaf geworden! Super die zelfgemaakte tabbladen,je papierkeuze en gewoon het gehele boekje!!!!!

Liefs van Petra.

ScrapEnjoy zei

Wow Martine...wat een prachtig boekje heb je gemaakt....wat een mooie foto's weer, het is trouwens wel een mooie stad New Castle, jullie hebben zeker wel genoten.

groetjes Lilian