zondag 13 maart 2011

Challenges for you

Vandaag een lekker rommeldagje gehouden, heerlijk! Ik heb ook nog een kaartje gemaakt naar aanleiding van het Challengeblog van Scrapbook Nederland.

Dit was de sketch:


En dit is mijn uitwerking, ik heb heel oud papier gebruikt van Cosmo Cricket. Het afdrukje heb ik op het scrapweekend gestempeld met een té schattige stempel. Ik weet alleen niet meer van wie ik hem geleend heb...

En natuurlijk eentje van dichterbij:

Bedankt weer voor het kijken op mijn blog. Als je nieuwsgierig bent naar mijn boekje van de Minicruise naar Newcastle, dan verwijs ik je naar mijn vorige blogpost hieronder!
Bedankt weer voor het kijken en een fijne zondag verder!
Groetjes, Martine

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel leuk kaartje !! Leuke stempel ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

Monique zei

O wat superleuk dat je meedoet met ons challengeblog! Erg leuke kaart heb je gemaakt! Bedankt!

Angélique zei

Super leuk weer zeg! En wat een schattig stempeltje!

X Angélique

sam zei

heel erg leuk! schattig dat egeltje!

bmartes zei

Wat een lief kaartje! Echt een schattig stempel idd met dat egeltje!
Groetjes,
Arja

Margot zei

superlief kaartje! dat egeltje is onweerstaanbaar!

Petra zei

Superleuk geworden Martine!
Ik heb zojuist ook even de sketch bekeken en ga hem zo ook even maken, ik zag zoveel leuke uitwerkingen, dat ik er helemaal zin in krijg!
Liefs Petra

Jann-will zei

Wat een lief stempeltje, dus ook een lief kaartje.
Leuk dat je meedoet aan onze Challenge, groetjes Wilma

Marjan zei

Wat een leuk en lief kaartje! Erg leuk dat je meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

anja curvers zei

Wat een schattig kaartje zeg.

Petra zei

Leuk je uitwerking van de schets en wat een schattige stempel! Ik zag de schets bij je en ben hem ook meteen gaan maken! Leuk!!!

Groetjes van Petra.

Nutopist zei

Wat schattig. Door jouw blog krijg ik gewoon zin om ook te gaan scrapbooken. Je blog is mooi vormgegeven.

groetjes
een andere crea-bea
http://watikmetjedelenwil.blogspot.com