zondag 27 maart 2011

Three of a kind

Ja ja ik weet het, ik ben de laatste tijd wederom een slechte blogger... Ik ben vorig weekend een lang weekend weg geweest en woensdag heb ik wel zitten scrappen, maar dat is een projectje dat ik nog niet af heb. Volgend weekend kan ik daar wat meer van laten zien. En nu terug naar vandaag. Vandaag stond eindelijk de opdracht voor de extra punten voor de kwartaal challenge op het Scrapotheek forum. Het is een superleuke lift met nog een paar extra opdrachten. De extra opdrachten zijn om met craft cardstock te werken en met glimmermist of verf spatten op je layout te maken. Dat laatste is voor mij een echte uitdaging, want dat doe ik nooit. Ik ben namelijk altijd bang dat ik mijn layout hiermee verpest. En ik vind het altijd zo'n rommeltje worden. Ik hou meer van clean scrappen. Maargoed de opdracht is om het nu wel te doen, dus ben ik aan de gang gegaan met Chalkboard glimmermist. Eerst even wat geoefend natuurlijk... haha en het lukte meteen aardig. Hieronder het resultaat, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Door de glimmermist zijn de randen van het craft wat omgebogen, maar dat trekt nog wel weg :) En uiteraard wat details: Zo dat was het weer voor vandaag. Bedankt voor het kijken en een fijne zondag verder! Groetjes, Martine

13 opmerkingen:

Angélique zei

Ik vind hem weer super goed geworden. Mooie kleuren!

Liefs,
Angélique

simone zei

het is een hele leuke lo geworden, mooie foto en mooie passende kleuren helemaal top
groetjes Simone

Petra zei

Hij is leuk geworden Martine, en de spetters zijn goed gelukt. Ik vind het ook niet altijd even mooi, dat gespetter, maar het past wel bij de lay-out!
Ik ben de mijne ook aan het uploaden:)
Liefs Petra

sylvana zei

Leuke lo heb je gemaatk.
Goede kleuren combinatie heb je gemaakt.

Maaike zei

heel erg leuk
goeie accenten
en mooie kleuren
toppie!

marjan zei

Ik vind 'm helemaal leuk geworden !!!
En super dat je toch meedoet aan de uitdaging,al is het niet jouw 'ding'....da's ook een beetje de bedoeling he, anders dan anders te scrappen...en het is jou goed gelukt !!!
Dat krom trekken ,dat trekt wel bij ,ergens onder leggen ,dan wordt ie vanzelf weer plat :):):)

Jannie zei

Wat een superleuke foto!
Alweer een aanwinst bij je Layout verzameling.

bmartes zei

Ik vind hem leuk! Ik was ook nooit zo glimmermistachtig, maar ik ga het steeds leuker vinden. Goed gelukt!
Groetjes,
Arja

Margot zei

ik vind 'm geweldig! dit gaat je goed af, dus ik zou zeggen meer spetteren met verf oid.....;)

Marielle zei

Ik vind het een heel erg mooe layout, leuke foto en het past ook goed bij het papier

Maaike zei

Superleuk geworden!

Lischa zei

prachtig lootjes met mooie kleurtjes en een hele leuke foto

groetjes jolanda

Petra zei

Ben het geheel met de dames hierboven eens! Je layout is leuk geworden! Grappig dat je zo toch een keer aan de spetter gaat ;-)

Groetjes van Petra.