woensdag 16 maart 2011

Santa Barbara

Het is vandaag woensdag en dus heb ik weer lekker een vrije dag. Ik hou van de woensdag :):) En nu is het helemaal leuk, want deze week heb ik donderdag en vrijdag ook nog vrij. Morgen gaan we met z'n zessen naar Kylie Minoque (ik ben benieuwd!) en vrijdag gaan we naar Hof van Saksen. Lekker burgerlijk in een huisje ;) en wat gaan we er weer van genieten!

Maargoed even terug naar vandaag. Helaas staat de extra opdracht van de kwartaal challenge er nog niet op, maar ik had wel superveel zin om te scrappen, dus ben ik zelf maar even wat gaan bedenken. Ik had nog een foto liggen van een vuurtoren in Santa Barbara. En dit is het resultaat geworden:

En uiteraard nog een paar van dichterbij:



Ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik vind hem zelf best aardig gelukt ;)
Bedankt weer voor het kijken!
Groetjes, Martine

9 opmerkingen:

Angélique zei

Sorry ik blijf in herhaling vallen, maar ...... HIJ IS WEER LEUK GEWORDEN!!! Simpel, strak, gewoon goed! Perfect hoor!

X Angélique

Petra zei

Ja hoor, ik ben ook weer enthousiast!! Hij is prachtig, die foto is echt super mooi!
Liefs Petra

Jannie zei

Uhmmmmmmmmmm, Santa Barbara? Is dat dat plaatsje in de middle of niets, hihi.

Inderdaad is een huisje in Drenthe wel een beetje burgerlijk, maar ik heb zo'n vaag vermoeden, dat het weer helemaal top en gezellie gaat worden

Tot heel snel!!!!

Miranda zei

Wauwie wat een mooie Lo heb je weer gemaakt. super!!!
Groetjes Miranda

Melanie zei

Een mooie simpele lay-out!!

liefs,
Melanie

Lischa zei

mooi gedaan zeg ,super netjes zo

groetjes jolanda

* Daniëlle * zei

Mooi! Leuk hoe strakke en ronde vormen gecombineerd zijn.

Chantal zei

Hij is super mooi weer zo met die kleuren. Past weer perfect.
Je kaartje hierboven is ook super!

Hetty zei

Prachtige layout. Gr Hetty