zondag 27 februari 2011

Workshop fotolijstjes

Gisteren kwamen André, Angélique, Cor, Jannie en Jola op visite. Omdat iedereen (inclusief de heren) wel nieuwsgierig was naar het scrappen hebben we het met een gekke bek wel eens over een workshop scrappen gehad. Toen we een paar maanden geleden bedachten om een dagje Huizen te gaan doen, hadden Angélique en ik al snel het idee om echt een scrapworkshopje voor te bereiden. Zo bedacht, zo gedaan... Angélique en ik hebben vorige week al een lijstje gemaakt, zodat we twee voorbeelden hadden en zodat wij de dames en heren gisteren konden helpen met hun lijstjes. Na de uitgebreide rondleiding in mijn huisje :) zijn we aan de scrap gegaan. En wat was iedereen enthousiast! En wat heeft iedereen een mooi lijstje gemaakt! Tussendoor natuurlijk lekker geluncht. 's Avonds heerlijk uiteten geweest en daarna zijn we ook nog wezen bowlen. Het was een zeer geslaagde dag!

Even een groepsfotootje met de resultaten van de scrapmiddag:

Druk bezig met het matten van de foto!

Angélique ondersteunt Jola bij de keuze van de bloemetjes :)

André is onder de indruk van de stansmachine!

Cor is nog niet helemaal happy met zijn compositie... dit is trouwens wel goedgekomen hoor!

Jannie zoekt de juiste papiertjes bij elkaar:
Mijn resultaat:
En een aantal details:

André, Angélique, Cor, Jannie en Jola, bedankt voor de bloemen, de bonbons (allemaal witte, heerlijk!!), het enthousiasme tijdens het middagprogramma en jullie gezelligheid de hele dag! Op naar het volgende uitje!
Groetjes, Martine

7 opmerkingen:

Angélique zei

En wat was het gezellig! Het scrappen, de middag, het eten, het bowlen, wauw, wat zijn we toch een gezellige en zeer goeie vriendenclub bij elkaar! Thanks guys! Echt super. En Martine jij ook nogmaals bedankt voor het beschikbaar stellen van je spullen. En tja, jouw lijstje is ook super geworden. Ik zal mijn blog van de week ook even bijwerken (ha, ha)

Liefs,
Angélique

Jannie zei

Het was inderdaad weer SUPER-geslaagd en reuze gezellig!
Dankjewel lieve Martine, dat we zo welkom waren in jouw huiz(en).
Maar het scrapvirus zal mij nu toch niet te pakken hebben???
Ik denk eraan om morgen even in het doe het zelf winkeltje bij mij in het winkelcentrum te gaan snuffelen, O HELLLLLUUUP, haha

Liefs,
Jannie

p.s. en ja natuurlijk was Angélique mij weer te snel af ;-))

Petra zei

Dat ziet er uit als een hele gezellige dag!
Leuke foto's en jouw lijstje is superleuk Martine!
Liefs Petra

mieneke zei

Wat leuk en dat de mannen ook enthousiast waren. Leuke resultaten. Jouw lijstje was super. Groetjes uit HHW.

Petra zei

Leuk die foto's! Gaaf die mannen aan de scrap! ;-) En je lijstje is super geworden! Ik ga van de week ook even bij Angelique kijken voor haar lijstje...

Liefs van Petra.

Miranda zei

Dat ziet eruit als een hele gezellige dag.
Wat gaaf dat de mannen ook aan de scrap waren.
Leuke lijstjes zijn het geworden.
Groetjes Miranda

Hetty zei

geweldig! En wat zit die stoere man daar braaf te scrappen! Je hebt ze goed aan het werk gezet. Jou resultaat is ook mooi geworden.