donderdag 17 maart 2011

Thanks

En na dat ene kaartje was mijn inspiratie nog niet op :) Soms heb je van die dagen dat je overloopt van inspiratie, andere dagen is het ver te zoeken...

Ik heb dit kaartje gemaakt voor Angélique, om haar te bedanken dat ze zo'n goeie vriendin is :) Wij gaan vanavond met z'n zessen naar Kylie Minoque en daarna blijven we met z'n allen bij haar slapen. Zij stelt wel vaker haar huisje beschikbaar en dat is natuurlijk super! Vrijdagochtend gaan we dan naar Drenthe, het Hof van Saksen om daar een gezellig weekend met z'n allen in een huisje te gaan zitten. Oh ik heb er superveel zin in. Anyway dit kaartje heb ik dus gemaakt voor Angélique:

En een close up:

Bedankt weer voor het kijken!
Groetjes, Martine

4 opmerkingen:

mieneke zei

Wat een leuk fris kaartje. Wat fijn om een paar dagen vrij te hebben en om dan te scrappen en ook nog in de moed te zijn. Fijn en leuk weekend

Hetty zei

Prachtig kaartje! De kleuren zijn zo mooi. Gr Hetty

Petra zei

ook deze is geweldig leuk! en ja Angelique is een hele lieve vriendin voor je! Ze verdient dit kaartje dan ook zeker.
Veel plezier van het weekend, en ik hoor je verhalen graag.
Liefs Petra

Angélique zei

Het kaartje was en is super leuk. Hij heeft weer een mooi plekje gekregen! En dank je wel voor je lieve woorden. Jij bent ook een lieve vriendin voor mij, vergeet dat niet!

Liefs,
Angélique