dinsdag 16 augustus 2011

Working hard to make a living

Zondagmiddag had ik nog meer inspiratie en ik had ook nog mooie foto's en mooi papier liggen (hoe toevallig, haha). Dus ik heb na mijn vorige layout deze ook nog gemaakt. Deze foto is gemaakt tijdens onze fietstocht over het platteland van Hoi An (zie vorige layout). Deze vrouw was bladeren van de waterkokosnoot aan het verzamelen om ze te drogen te leggen. Van deze bladeren worden daar huisjes gemaakt.
Ik heb voor deze layout gebruik gemaakt van een sketch van de kwartaal challenge van het Scrapotheek forum.

Hierbij het resultaat.

En natuurlijk nog een aantal van dichterbij:





Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!
Groetjes, Martine

9 opmerkingen:

Maria zei

Hij is weer erg mooi geworden. Mooie kleuren.

Groetjes,

Maria

Chantal zei

Wat super mooi weer, je hebt echt weer een goede keuze gemaakt met dit papier voor je Vietnam album!!

Angélique zei

Weer zo'n gave layout! Mooi hoor! Ja, die waren echt heel hard aan het werk! Je begon al te zweten als je er naar keek, hi, hi.

X Angélique

Monique zei

Prachtig Martine, zo mooi al je lootjes. Ik heb ze net allemaal even zo achter elkaar gezien en dat gaat een superprachtig boek worden.

Femke scrapt zei

mooi!
Het gaat al een aardig boekwerk worden volgens mij!

Groeties Femke

Hetty zei

Heel erg mooi. Super indeling en mooi papier. Dat wordt echt een mooie album.

Petra zei

Je layout is weer mooi geworden ;-)!!! Die sketch is trouwens ook wel heel erg leuk, even onthouden....

Liefs van Petra.

Noni zei

Prachtige foto...echt super :)

Margriet Tournier zei

Wat een mooie layout en prachtige foto!

Groetjes,
Margriet