zondag 14 augustus 2011

Op het platteland van Hoi An

Ik ben natuurlijk nog lang niet door mijn stapel Vietnam foto's heen. Om ze toch iets sneller weg te scrappen heb ik nu gekozen voor een layout met 5 foto's. Deze foto's zijn gemaakt toen we een fietstocht maakte over het platteland van Hoi An. Deze fietstocht was slopend (ontzettend warm en een superhoge luchtvochtigheidsgraad), maar wat was het ontzettend gaaf om het echte leven van Vietnam te zien. We zagen onder andere de hard werkende mensen en overal mooie visvijvertjes/ meertjes.

Dit is wat ik er van gemaakt heb:

En natuurlijk nog een paar van dichterbij:



Bedankt weer voor het kijken!
Groetjes, Martine

8 opmerkingen:

Jannie zei

Superleuk gemaakt
Goed idee om een keertje meerdere foto's te gebruiken
Dan krijg je helemaal een goed beeld van het platteland (ondanks dat ik het zelf niet gezien heb...)

Dankjewel dat je even een berichtje achterliet op Hyves dat je weer iets op je site had gezet!
Ik ben de 1e? O ja, A is op visite, haha)

Liefs, Jannie

Chantal zei

Hij is supermooi weer. Leuk met meerdere foto op 1 pagina.

mieneke zei

De LO is leuk. De foto's had ik al
hier gezien, maar zo ziet het er nog
leuker uit. Hij is erg mooi geworden.


Groetjes Mieneke

Petra zei

Hee je hebt geborduurd!!! Leuk hihi ;-) Hij is weer erg mooi geworden, vind het wel afwisselend zo'n layout met meerdere foto's erbij in je boek!
Liefs van Petra.

Angélique zei

Ha, ha, ha, Jannie geweldige reactie!
Martine de layout is super mooi! Heel strak! Mooi gedaan!

X Angélique

Margot zei

gaaf zo'n strakke lo! kan zo in een reisboek over Vietnam!

miriam zei

wat een mooie lo
gr miriam

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem weer helemaal super en geniet van de mooie foto's. Schitterend. :))

Groetjes Rosalien