woensdag 10 augustus 2011

Ik heb mijn scooter volgeladen

En toen was het alweer woensdag... en bij mij is het vaak woensdag -> scrapdag. Zo ook vandaag weer. Ik heb natuurlijk nog een lekker voorraadje Vietnamfoto's liggen. Dit keer heb ik er drie verwerkt. Wat ons elke keer weer verbaasde in Vietnam waren de volgeladen scootertjes. Je kan het zo gek niet bedenken of de Vietnamezen laden het op een scooter en vervoeren het zo van A naar B. Op de layout heb ik drie foto's gebruikt met respectievelijk varkens, eenden (ja ja ze leven nog...) en jackfruit (olifantbrood, tropisch fruit). Maar we hebben ze ook zien rijden met bureaustoelen en spiegels (van ongeveer 1,5 meter hoog...) Wat we ook veel tegenkwamen waren de scootertjes met hele families erop. Vier mensen op één scooter, dat was echt geen uitzondering.

Hieronder het resultaat van vandaag:

En natuurlijk een paar van wat dichterbij:



Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!
Groetjes, Martine

10 opmerkingen:

Angélique zei

Hij is weer goed geworden en die foto's waren ook super leuk, dat heb je echt heel leuk gedaan zo 3 op een rij. Gaaf hoor! En qua kleuren passen ze ook goed bij elkaar, weer een mooi kunstwerkje rijker!

Kus
Angélique

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een schitterende fot's en lo. Het moet ook wel een heel appart gezicht zijn zo'n volgepakte scooter te zien langsrijden. :) Dat kennen wij helemaal niet.

Groetjes Rosalien

Henriëtte zei

Wat is deze lo weer prachtig en wat een mooie kleuren en ook weer schitterende foto's

Margot zei

supergave lo Martine! indrukwekkende foto's ook!

Chantal zei

Geweldig hoe die mensen alles zo op hun scooter kunnen krijgen. Bizar!!
Maar wel weer voer voor een prachtig lootje.

Jannie zei

Ben ik even niet aan het koekeloeren, staan er opeens weer leuke foto's op je site!

Superleuk om te zien!
En wat een geweldige tekst, scooter volgeladen........

Top gedaan!
Jannie

Hetty zei

Wat een geweldige layout weer! Super leuke foto's ook.

Petra zei

Hij is weer heel mooi geworden! Leuk al die scootertjes op een rijtje...
Ik ben al weer benieuwd naar je volgende layout, want ik weet dat je nog stapels mooie foto's hebt liggen!

Liefs van Petra.

* Daniëlle * zei

Geweldig zeg! Mooie indeling en kleuren. En wat super die brommer volgeladen.

Monique zei

Superleuk om dit te scrappen, je layout is mooi, mooie kleuren, leuke indeling! Super!