zaterdag 27 augustus 2011

Paradise found

Vandaag maar weer eens een Vietnam fotootje gescrapt... voor de verandering :) haha.
Deze foto is door Angélique gemaakt vanuit de trein. We gingen hier over de wolkenpas. Dit is de klimatologische grens tussen het subtropische noorden en het tropische zuiden van Vietnam. Vanuit de trein zagen we dit soort plaatjes... is het niet prachtig?!

Dit is het resultaat geworden (0p deze foto is de journaling niet te lezen, zie hiervoor de onderste detailfoto):

En uiteraard een paar van dichterbij:



Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!
Groetjes, Martine

5 opmerkingen:

Angélique zei

Wauw, ook weer super gaaf zeg. Mooi met die kleuren. Echt super gaaf! Ben ik de 1ste? Is Jannie er niet? En ik ben ook niet eens thuis, hi, hi!

Kus
Angelique

Jannie zei

Inderdaad was ik even niet thuis, sorry
En hoe krijg je dat nou voor elkaar Angélique, om te reageren als je weg bent???

Superlief lootje Martine
Doet mij gelijk weer terug denken aan die mooie treinreis met het gezicht van a op mijn netvlies, haha

Tot héél snel
Liefs,
Jannie

P.S. had je nog geen k-stress?

Chantal zei

Jeetje wat prachtig zeg, zowel je lootje als de foto. Heel bijzonder zo'n uitzicht vanuit de trein.

Petra zei

Prachtig Martine!!
De kleuren van het papier zijnweer super afgestemd op de kleuren van de foto, en je indeling ga ik wel een keer liften, vind hem prachtig!
Liefs Petra

Karin zei

Martine, wat is je album mooi aan het worden zeg. Helemaal top!
Groetjes, Karin