zondag 21 augustus 2011

Going Tropical

En na het kaartje van vanmiddag had ik nog meer inspiratie en daarom heb ik ook nog een layout gemaakt. Mijn stapel Vietnam foto's wordt langzaam aan lager... Deze foto is genomen op de Mekong Delta in het zuiden van Vietnam. We kregen op de boot allemaal een kokosnoot met een rietje. Je bent in de tropen of je bent het niet hè?! Echt lekker was het trouwens niet, het had een beetje een laf/ flauw smaakje... maar ja het ging om het idee en we hebben er ook nog een aantal leuke foto's aan over gehouden.



Hieronder het resultaat:


En uiteraard een aantal close-ups:







Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!

Groetjes, Martine

7 opmerkingen:

Angélique zei

Ik ben net binnen en ik zag je mailtje en toen heb ik eerst even op je blog gekeken. Hij is weer leuk! Echt super hoor! Leuke kleuren en die foto's was ook gewoon heel erg leuk!

X Angélique

Wiebine zei

weer een hele mooie layout heb je gemaakt zeg en wat ga je snel.
groetjes,
Wiebine

Jannie zei

Inderdaad niet echt een wauw: wat is dit lekker momentje toen we dit dronken, maar wel een superleuke foto die je weer heel mooi (mooie letters trouwens) hebt verwerkt!

Ik ben benieuwd wat een leuke cocktailfoto je over een paar weken zal gaan bewerken......

Chantal zei

Ook weer superleuk zeg. Wel komisch dat je het drankje niet lekker vind, terwijl je er op de foto uitziet alsof dat wel zo is.....

bmartes zei

Leuk weer Martine! Superleuke foto ook van jou met die kokosnoot!
Groetjes,
Arja

Maaike zei

Leuk lootje weer
Proost! :-)

Petra zei

Wat is die super mooi geworden Mat!
leuke indeling heb je gemaakt.
Liefs Petra