zaterdag 16 mei 2009

Seaworld

Hallo, daar ben ik weer. Vandaag zijn we naar Seaworld geweest. Wat een belevenis zeg! Het weer was in tegenstelling tot gisteravond heel erg goed. Heerlijk warm (een graad of 30) en geen regen (op vijf warme regenspetters na misschien). We hadden op aanraden van onze reisleider eerst alle shows bekeken. De zeeleeuwenshow was grappig, de dolfijnenshow was leuk, maar de orka show, WOW die was gaaf!!!! Geweldig om die beesten van zo dichtbij te zien (erg handig een camera met 10 keer optische zoom :):) Na de shows hebben we nog de roggen geaaid, bijna een dolfijn geaaid (ik kon er net niet bij, maar heb wel leuke foto's kunnen maken). We hebben ook nog in een flightimulater gezeten en ik ben met een paar andere nog in de Manta geweest. Dat is echt een ontzettend gave achtbaan! Rond 18:30 waren we weer terug in het hotel en hebben we met zijn allen nog wat gegeten. Het was weer een geslaagde dag! Morgen moet ik vroeg op, want we gaan naar het Kennedy Space Centre. Ik ben benieuwd!

En natuurlijk een paar fotootjes van vandaag, flamingo's:
Shamu, the killer whale:
De dolfijnenshow:

dolfijntje... lief he!

In de Manta!

's avonds op weg naar een restaurantje, mooi toch... sunset in Orlando:

Zo dat was weer een leuke dag! Bedankt weer voor het kijken en de leuke blogberichtjes!
Groetjes, Martine

4 opmerkingen:

Petra zei

OOOOHHHHH ben je in de Manta geweest! Gaaf, ik vond het erg jammer dat deze nog niet af was in maart...
Je foto's zijn super!! Wij vonden de show van de Orka's ook helemaal super!
Veel plezier nog, liefs Petra

Anoniem zei

Gaaaaf zeg die foto´s...
Zo te lezen en te zien geniet je enorm.
Edwin moest trowuens heel hard lachen toen ik hem vertelde dat je toch je laptop mee hebt genomen, hihih. Maar wel super leuk om zo mee te kunnen genieten.
Veel plezier verder, groetjes Joukje

Linda Reijnen zei

Hoi, dat ziet er gaaf uit zeg!
Fijn dat het weer ook weer lekker is. Veel plezier, leuk om zo te kunnen lezen wat je allemaal doet.
Groetjes Joost, Linda, Thomas en Pieter

Xan zei

zal ik jou eens wat zeggen?
BEN STRONT EN STRONT JALOERS OP DIE PRACHTIGE FOTO'S! hahahahaha!
ze zijn geweldig wat leuk joh!