zaterdag 23 mei 2009

Daar ben ik weer!

Hallo allemaal, inmiddels zit ik in Miami. Het weer is op het moment niet zo mooi, maar we hebben toch wel hele mooie dagen gehad. Dus ik mag niet klagen. In Key West had ik helemaal geen internetverbinding. Nu heb ik dat wel, maar niet goed genoeg om foto's te kunnen plaatsen. Die moet ik jullie dus nog even verschuldigd blijven.

Waar was ik gebleven... dinsdag zijn we van Napels naar Key West gereden. We reden door de everglades. Echt een super mooi natuurgebied. We zijn in de everglades nog gestopt bij een aligatorfarm en daar hebben we een tochtje gemaakt op een airboat (propellorboot). Doordat er weinig water stond, konden we maar een kort ritje maken, maar we hebben wel verschillende aligators/ vogels en schildpadden gezien. Daarna mochten we nog een aligator van 3 jaar (nog best een behoorlijk beest) vasthouden. Op de weg verder naar Key West (over de overseas highway) nog veel leguanen aan de kant van de weg zien zitten. 's avonds hebben we een sunset zeilcruise gemaakt, ook echt zoooo gaaf! Echt een superdag met geweldig weer!!!

Woensdag, een vrije dag in Key West. Toen we met de bus naar het centrum reden zagen Angelique en ik al een bootje met een parasail erachter... we keken elkaar aan en hadden zoiets van, dat is gaaf!! Dus wij zijn gaan parasailen, met nog twee andere daredevils uit onze groep! En inderdaad, het was gaaf! Daarna nog key lime pie gegeten. Als je op de keys bent, dan moet je dat gegeten hebben. Heerlijk! We zijn ook nog naar het zuidelijkste puntje van het Amerikaanse continent gelopen. En natuurlijk ook daar foto's gemaakt. Ook die zien jullie later. 's avonds in het Hardrock cafe wat gegeten.

Donderdag zijn we van Key West naar Miami gereden. We hebben een stop gemaakt op het holiday isle. Dat is de plek waar de kokomobar zit. Je kent het vast wel uit het liedje van de Beach Boys.. I wanna take her to Bermuda, Bahama.... en I'm gonna take her to the Kokomo, thats were I wanna go... Nou daar ben ik dus ook geweest :):) Eenmaal in Miami aangekomen hebben we nog een stadstour gedaan met de bus. En 's avonds op Ocean Drive wat gegeten en een club ingedoken. Wat geweldig om te zien hoe mensen zich uitsloven, het is daar echt zien en gezien worden. Ja ik voelde me zeer overdressed... Ook nu was het weer op een paar (tropische storm) buien na, heel lekker!

Vandaag vrijdag hebben we lekker geshopt. Ik heb nog een Michaels gevonden!!!! Dus heerlijk scrapinkopen gedaan :):) Er zijn weer enkele hoosbuien gevallen vandaag, maar we zijn toch veel binnen geweest, dus we hadden er weinig last van. Ik hoop dat het vanavond droog blijft.

En nu ga ik zo lekker douchen, ik ga me opmaken voor laatste avond in Florida.... Morgen nog een dag en rond 17:00 uur worden we dan opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Dan zit deze supervakantie er alweer op....

Bedankt voor het lezen, de foto's volgen volgende week!

Groetjes, Martine

1 opmerking:

Ria zei

Hoi Martine,

Leuk om te lezen dat je het goed naar je zin hebt (ondanks de regen). Heb je Michaels niet leeg gekocht?
Het zit er dan al weer bijna voor je op en wens ik je een goed reis naar huis hoor.
Groetjes, Ria