zaterdag 30 mei 2009

The great outdoors, kaartjes en in Miami gekochte spulletjes

Zo inmiddels ben ik alweer bijna een week terug uit Florida. Ik heb vandaag (ondanks het mooie weer) toch nog even zitten scrappen, want ik kreeg bijna afkickverschijnselen, haha.

Ik heb nog geen foto's van de vakantie besteld omdat ik nog wacht op wat foto's van reisgenoten, maar ik had nog een leuke foto liggen van Thomas, Pieter en Sebas die in de boom geklommen waren op eerste paasdag. Het papier is van Colorbok, de friendly forest lijn die ik in Miami heb gekocht.

Hieronder het resultaat:


En een detail:


Daarnaast heb ik na de vakantie en ook voor mijn vakantie nog een aantal kaartjes gescrapt die ik nog niet heb laten zien.

Deze heb ik voor een collega gemaakt:


En deze voor mijn reisvriendinnetje:


Voor de vakantie heb ik ook al een paar kaartjes zitten scrappen, voor mijn zussen die tijdens (en vlak na) mijn vakantie respectievelijk 8 en 9 jaar getrouwd waren. Hieronder het resultaat:

En dan wil ik tot slot nog even laten zien wat ik in Miami bij Michaels heb gekocht. Een leuke papierlijn van Colorbok, de hele serie bij elkaar was nog geen 25 dollar (12' blok, klein papierblok, brads, clearstamps, chipboard figuren, transparantfiguren, 2 soorten journalingblaadjes en een boekje met vellum phrases). Daarnaast heb ik natuurlijk nog een martha stewart border pons gekocht en een buisje bloemen. Ook heb ik voor mijn moeder en zussen natuurlijk het een en ander meegenomen (staat niet op de foto). Ik moest me inhouden, want mijn koffer was al behoorlijk zwaar.

Bedankt voor het kijken op mijn blog weer!
Fijn pinksterweekend!
Groetjes, Martine

2 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie lo Martine enw at een leuke kaartjes!!
En wauw.....wat een gave aankopen zeg!! Toppie!
Fijne Pinksterdagen!

Angélique zei

En je reisvriendinnetje was blij verrast met deze super mooie kaart!
THANKS!!

Lieve groetjes Angélique