donderdag 7 mei 2009

Kaartjes en theedoosje

Afgelopen weken heb ik weer een aantal kaartjes zitten scrappen. Twee voor een verjaardag, één voor een tante die ziek is en één voor iemand die een bedankje verdiend heeft!









Daarnaast heb ik voor een jarige tante een theedoosje bescrapt.






Zo dit waren mijn laatste creaties.

Verder ben ik natuurlijk nog aan het aftellen voor Florida. Woensdag vertrek ik. Oh over een week loop ik gewoon rond in het zonnige Florida! Het is daar nu een graad of 30! Heerlijk he! Ik hoop dat ik jullie niet al te jaloers maak, hihi.

Groetjes, Martine

2 opmerkingen:

Petra zei

Jeetje wat is dat Thee doosje leuk geworden!!! Super, en ja over een week zit jij in de brandende zon (nee hoor ik ben niet jaloers) vergeet je niet om zonnebrand factor 50 mee te nemen :):)
Liefs Petra

Je@net zei

Ziet er allemaal weer super schattig uit Martine! En alvast een fijne vakantie gewenst!!