donderdag 2 april 2009

Brooklyn bridge

Ondanks het lekkere weer deze week heb ik toch nog even binnen gezeten en een lay out gemaakt. Ik had nog een foto liggen van mezelf op de Brooklyn Bridge, met uitzicht op de skyline van New York. Ik vind de combinatie van bruin en blauw altijd zo leuk bij elkaar. En bij deze foto kleurde dat perfect.

Uiteraard heb ik ook weer detailfoto's gemaakt.





En natuurlijk ben ik nog aan het aftellen voor Florida. Gisteren was het nog precies 6 weken voordat ik naar Florida vlieg! Dat schiet al echt op!
Ik heb zelfs al mijn kast doorgespit op zomerkleding, om even te kijken wat ik nog nieuw moet shoppen!

Bedankt voor het kijken op mijn blog en een fijne avond nog!

Groetjes, Martine

1 opmerking:

Je@net zei

Gave lo Martine en een fijn weekend gewenst!!