zondag 5 april 2009

Smile (sketchy sunday)

En toen was het alweer zondag, dus tijd voor de sketchy sunday van het SA forum. Er stond weer een leuke sketch op en ik had nog een leuke foto liggen van mezelf met Marlous en Annick. Deze foto is genomen op 1ste kerstdag bij tante Hanny en Eugenie. Ik heb hierbij paars cardstock en paarse brads en glitters gebruikt.... en paars is helemaal niet mijn kleur, maar hierbij kleurde het gewoon het beste.

En al zeg ik het zelf, ik vind de lay out goed gelukt! Maar oordelen jullie zelf maar....

En dan natuurlijk nog wat detailfotootjes:






En dan is het vandaag nog precies 1 maand, 1 week en 1 dag wachten voordat ik naar Florida ga! (worden jullie al moe van mijn aftelberichtjes???)

Bedankt voor het kijken op mijn blog en een prettige zondag nog verder!

Groetjes, Martine

Geen opmerkingen: