zaterdag 28 maart 2009

Miniboekje IJsland

Ik heb van de week heerlijk zitten scrappen aan een miniboekje van IJsland. Dit miniboekje heb ik gemaakt van een vel zwart chipboard wat ik in 6 stukken gesneden heb. Ik heb er ook nog 5 losse stukjes chipboard bij gebruikt omdat ik gewoon te veel foto's had. Ik heb zwart en lichtblauw designpapier gebruikt (van chatterbox, basic grey en my minds eye).

Omdat het zoveel foto's zijn heb ik ze in een collage gezet.


En natuurlijk ben ik nog aan het aftellen voor Florida! Nog 1,5 maand en dan is het zover! En als ik nu naar buiten kijk naar dit druilerige weer, dan heb ik er alleen nog maar meer zin in!

Bedankt voor het kijken op mijn blog en een fijn weekend!

Groetjes, Martine

4 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Wow, mooie foto's en een prachtig land, heel apart.

groetjes Lilian

Je@net zei

Wat een super gaaf boekje Martine!!
En dat je al aan het aftellen bent, kan ik me helemaal voorstellen. Van dit weer word je ook niet echt vrolijker! Moet ook maar eens een reisje boeken geloof ik ;-)

Marga zei

Wat een prachtig boekje is het geworden, en een hele mooie herinnering. 1,5 maand is zo om hoor. Ik verheug me nu al op je foto's en reisverslag :)
xx
Marga

Susan Lambeck zei

Beste Martine,
Wat een mooi boekje! Ik was aan het google-en op collages/ijsland en kwam op jouw afbeelding. Ik ben bezig met collages/schilderijen van IJsland...
Mooi land he?

met vriendelijke groet
Susan
www.susanlambeck.exto.nl