zondag 19 april 2009

Fascinated by nature

Het is weer zondag en dat betekend uiteraard een sketchy sunday op het scrappersanonimous forum. De sketch was weer erg leuk, wel een andere maat dan ik meestal scrap, maar ik heb hem lekker gewoon op 30 bij 30 gescrapt. De foto heb ik gemaakt op de hei, op 1ste paasdag vorige week. Mara en Belle kijken heel gefascineerd naar iets... ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waar ze precies naar kijken. Maar dat ze gefascineerd zijn van iets dat daar zit/ loopt/ kruipt of bloeit dat is duidelijk, dus vandaar de titel, fascinated by nature. Ik heb papier en stickers gebruikt van Bo Bunny, abbey road. De kleuren van het papier vind ik perfect passen bij de foto.

Het resultaat:


En natuurlijk van wat dichterbij, zodat de details goed zichtbaar zijn:






Thanks for stopping by en een hele fijne en zonnige zondag verder!

Groetjes, Martine

1 opmerking:

Petra zei

Hij is echt super! Het kleurt inderdaad geweldig met elkaar!!
Tot later :)
Liefs Petra