zaterdag 4 april 2009

Geshopt.. en nog een clearkaartje

Gisteren is de nieuwe winkel van Paper & Pictures in Doorn open gegaan. 's avonds ben ik met mama en Petra daar "even" wezen shoppen. Wat een geweldige ruimte is het geworden zeg! Heel erg veel leuke nieuwe scrapspullen, maar ook homedeco, echt heel erg leuk!

Hier de spullies die ik gescoord heb! (ik heb ook nog een nieuw album gekocht, die staat niet op de foto):


Verder heb ik van de week gehoord dat een vriendin van mij weer zwanger is, dus heb ik weer een leuk kaartje gemaakt. Dit is hem geworden:

En nog twee details:




Verder heeft mijn vader vandaag hele leuke "plankjes" bij mij aan de muur opgehangen, zodat ik mijn nieuwe lay outs neer kan zetten. Ik heb net de afwerklatjes daarvoor geverfd, als die droog zijn, plak ik ze op en dan zal ik ook een foto maken, zodat jullie kunnen zien hoe het staat!
En dan nog even wat volleybalnieuws. We hebben donderdag onze laatste wedstrijd gehad. Deze hebben we met 4-0 gewonnen en we hebben in totaal 62 punten gehaald. Dit is goed voor een 4de plek in de poule. Ik ben er zo blij mee! Op naar een plek in de top 3 volgend seizoen!
Bedankt voor het kijken op mijn blog, tot de volgende keer en een prettig weekend verder!
Groetjes, Martine

Geen opmerkingen: