donderdag 10 februari 2011

Happy birthday Angélique!

Tijdens het scrapweekend afgelopen weekend, heb ik nog een kaartje gemaakt. Maar omdat Angélique waar ik dit kaartje voor gemaakt heb een trouwe blog volgster is, kon ik hem natuurlijk nog niet plaatsen. Vandaag is ze jarig en heeft ze mijn kaartje ontvangen, dus nu kan ik hem ook aan jullie laten zien!
Dit is hem geworden:

En eentje van dichterbij (deze kleuren kloppen ook beter dan op de vorige foto):

Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!
Groetjes, Martine

4 opmerkingen:

Angélique zei

En dan heb ik ook nog de eer om als eerste een reactie te plaatsen! Nogmaals super bedankt, hij is zo schattig, lief en leuk geworden!

Dikke kus,
Angélique

bmartes zei

Wat een leuk en fleurig kaartje is dat Martine! ( Jillibean Soup he? )
Erg mooi...
Groetjes,
Arja

Petra en Leon zei

Het is een heel lief kaartje! Ik vind de kleuren goed gekozen bij het papier...
Liefs Petra

Saskia zei

Het is inderdaad een schattig kaartje, erg mooi!