maandag 2 januari 2012

Kaartje en een Toff 2012

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Cor. Hij is zaterdag jarig, maar hij heeft het al gevierd en hij heeft dit kaartje dus ook al gehad.

Het volgende idee is niet van mezelf, maar beter goed gejat dan slecht zelf bedacht... toch?! Het zijn zakjes chocotoff met daaraan een zelf gemaakt labeltje. Ik heb ze gemaakt voor een aantal vrienden en voor mijn ouders en zussen. Ze vonden ze allemaal erg leuk (en lekker!)



Bedankt weer voor het kijken!
Ik wens jullie (trouwe bloglezers) natuurlijk ook een heel toff 2012!
Groetjes, Martine

4 opmerkingen:

Petra zei

Jij ook een toff 2012! Maar dat gaat volgens mij helemaal goed komen, met al je plannen en je nieuwe huis straks! Ik vind het idee echt superleuk en ga het zeker ook een keertje gebruiken!!
Liefs van Petra.

Jannie zei

INDERDAAD een geweldig leuk idee
En de uitvoering was ook subliem!

Liefs,
Jannie

Carla zei

Wat een leuk (gejat) idee. Het is zo simpel dat het extra leuk is om zoiets te krijgen.
En jij natuurlijk een super Toffe tijd in je nieuwe onderkomen.
Mocht je nog hulp nodig hebben op naai-gebied (gordijnen) of zo, dan weet je me vast wel te vinden.
Groetjes, Carla.

Angélique zei

Het was echt super leuk en lekker hoor! Iedere dag 1 chocotoff, hmmmmm!!!

En het was weer gezellig!!!

x Angélique