maandag 26 december 2011

Thinking of you & happy birthday

Na de massa productie layouts die ik gemaakt heb op het scrapweekend eind november heb ik geen layouts meer gemaakt... ik heb er de tijd en de rust nu even niet voor, maar kaartjes lukt gelukkig op het moment wel. Onderstaande kaartjes heb ik gisteren zitten maken. Het stempeltje van het eerste kaartje is van Lilly of the valley, is ze niet schattig?! Het afdrukje op de tweede kaart heb ik een keer van iemand gekregen.




Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!
Fijne tweede kerstdag nog allemaal!
Groetjes, Martine

3 opmerkingen:

Angélique zei

Jeetje, op de een of andere manier heb ik de laatste tijd helemaal vergeten op je blog te kijken! Stom zeg! Wat heb je weer leuke kaartjes gemaakt!Erg mooi!

X Angélique

Miranda zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt martine.
Groetjes miranda

Carla zei

Erg leuke kaarten weer.