zondag 17 januari 2010

Verjaardag Jannie en nog wat kaartjes.

Gisteren vierde Jannie haar verjaardag. Wij hadden haar leeftijd in ballonnen meegenomen, maar we hadden er een paar extra opgeblazen, met confetti erin... Die moest ze opzoeken en stuk prikken (Jannie is zelf van de verjaardagskaarten sturen met veel confetti in de enveloppe....) Dus dat heeft ze geweten, hihi.
We hebben gezellig en lekker gegourmet en 's avonds nog wat spelletjes gedaan op de Wii. Het was echt supergezellig.

Gourmet, jummie!!

En JUMP!

Het cadeautje van de meiden:

Een mand vol verwen cadeautjes:

Wat details van de mand:



Het kaartje dat ik voor Jannie gemaakt had:
Dit kaartje heb ik een tijdje terug gemaakt en nog niet laten zien:

En deze was nog voor Cor zijn verjaardag:

Ik hoop woensdag weer wat te kunnen scrappen. Als het lukt laat ik het uiteraard weer even zien!
Bedankt weer voor het kijken en een fijne zondag verder nog!
Groetjes, Martine

3 opmerkingen:

Jannie zei

Lieve Martine,

Nogmaals BEDANKT voor de Superverrassing!
Ik ben benieuwd, hoeveel later ik nog confetti zal vinden, hihi
Maar wat was het Gezellig

En het verwenpakket is ook helemaal TOP!!!!!!!!!!!!!

Liefs, Jannie

Petra zei

Dat ziet er heel gezellig uit!! vooral die sprong op de dansmat van de Wii!!
En je verwepakket is ook leuk geworden zeg!
Liefs Petra

Angélique zei

Wat was het gezellig en ik vind nog steeds confettie in mijn laarzen, ha, ha, ha! De layout is ook weer gaaf geworden.

Liefs,
Angélique