vrijdag 1 januari 2010

the Giant's Causeway en een nieuw huis mandje!

Ten eerste wil ik natuurlijk iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen! Dat 2010 maar een geweldig jaar mag worden!

Vandaag op de eerste dag van het nieuwe jaar heb ik lekker zitten scrappen. Ik had nog een stapel foto's van (Noord-)Ierland liggen. Hieronder het resultaat:

En natuurlijk wat detailfoto's:






Daarnaast had ik het van de week over een verrassing voor iemand... Die verrassing was deze mand die ik gevuld heb voor Angélique. Zij heeft eindelijk een eigen stekkie gevonden! In de mand allemaal leuke en grappige dingen die je in een nieuw huis goed kan gebruiken.


En de inhoud van iets dichterbij:

Nou dat was het weer voor vandaag! Een goed scrapbegin van het nieuwe jaar al zeg ik het zelf!
Bedankt weer voor het kijken en ik hoop dit jaar nog veel scrapcreaties te laten zien!
Fijne dag nog!
Groetjes, Martine

3 opmerkingen:

Angélique zei

Je layout is weer gaaf geworden. Mooi hoor. En ja dat mandje is echt werelds! Nogmaals - maar ja, dat had ik geloof ik al heel vaak gedaan - super bedankt, echt zo leuk!

Liefs,
Angélique

jacqueline zei

Als eerste de allerbeste wensen voor 2010.
Wat een geweldige Lo is het geworden zeg.
Jij hebt ook van die prachtige foto's.....ik zou ook best eens naar Ierland willen......lijkt me echt geweldig.

Je mandje is ook super gaaf geworden.

Groetjes Jacqueline

Ingrid Danvers zei

Mooie lay-out en vooral ook prachtige foto's. Het mandje is ook erg leuk geworden.

Ook voor jou de beste wensen.