woensdag 11 juli 2012

No Pictures Please

Ondanks dat ik nog een enorme stapel vakantiefoto's heb liggen om weg te scrappen.... heb ik nu gekozen voor deze geweldige foto's van Wouter. Een paar weken geleden was hij even hier samen met mam. Hij zat zo heerlijk naar steentjes te zoeken in de border. Dus ik dacht, ik pak mijn fototoestel er even bij, maar ja zodra hij dat door had liep hij weg en bedekte zijn gezicht (met de steentjes nog in zijn hand!) Nee hoor, geen foto's alsjeblieft! Dat leverde toch nog deze super foto's op!
Het resultaat:

En een aantal close-ups:





Bedankt weer voor het kijken!
Groetjes, Martine

2 opmerkingen:

Miranda zei

Wat een geweldig leuke Lo Martine.
En die foto's zijn echt super leuk.
Ik vind dat je een hele mooie stijl hebt qua Scrappen maar dat wist je al.

Groetjes Miranda

Angélique zei

Echt zooooooooo schattig!! Wat is het toch een leuk jochie!!!

x Angélique