zaterdag 7 juli 2012

Niagara Falls

Ik heb nog een enorme stapel foto's van onze reis liggen om te verwerken. Het blijft lastig, welke kies ik nu weer om mee te scrappen. Nou deze dus van de Niagara watervallen. Ik had deze watervallen al een tijdje op mijn bucketlist staan en afgelopen mei kon ik ze dan echt zien! En dat is indrukwekkend, dat kan ik je vertellen. Op een gegeven moment was er ook een prachtige regenboog te zien. Het enige dat we daar wel hadden en op de foto niet is het geluid. Dat is echt zo overweldigend. Echt een super ervaring.

Dit is het resultaat van een middagje scrappen:

En uiteraard nog een paar close-ups:





Bedankt weer voor het kijken en de leuke berichtjes die sommige van jullie achterlaten, ik blijf dat erg leuk vinden om te lezen! Een fijn weekend nog!
Groetjes, Martine

6 opmerkingen:

Maria zei

Het is weer een erg mooie lay- out Martine. Indrukwekkend he, die watervallen.

Maria

Jannie zei

Wees gerust, dat geluid heb ik prachtig op de film staan (o nee,dat had Jola)
Alweer een masterpiece
Succes met het verwerken van de rest van de foto's!

Fijne zondag
XXX

Angélique zei

Hij is weer schitterend, je zou er zo weer naar toe gaan!!! Echt gaaf hoor!!

x Angélique

Anoniem zei

Daar heb je de foto's weer prachtig verwerkt!
groeten Trijntje

Petra zei

Ik zei het je gisteren al, ik vind hem echt geweldig mooi!
Liefs Petra

Carla zei

Fantastisch, net als de walvissen.