zondag 23 oktober 2011

Me @ the streets of Hué

Mijn stapel Vietnam foto's is weliswaar al flink geslonken, ik heb nog meer dan genoeg liggen om layouts mee te maken. Bij de kwartaalchallenge was een opdracht om met de kleuren bruin, groen, wit en paars te scrappen. Deze foto van mij in Hué paste perfect bij deze kleuren. Onder andere het groen van de bomen achter mij, het bruin van de hoed, het waaiertje en mijn shirt en het paarse lintje aan de hoed... het zit er allemaal in.

Het resultaat:

En natuurlijk een aantal close-ups:





Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!
Groetjes, Martine

8 opmerkingen:

Wendy Schoonhoven zei

Wauw, weer een gave layout om toe te voegen aan wat een prachtig album wordt. Erg leuk!

Miranda zei

Prachtige Lay Out weer Martine.
Leuke gedaan met de titel.
Dat wordt een prachtig geheel zo.
neem je hem mee naar het weekend??

Groetjes Miranda

Angélique zei

Weer zo'n mooie layout! Gaaf hoor! En het blijft een leuke foto, hi, hi!!

X Angélique

Jannie zei

Superleuk geworden!
Kijkend naar die foto, weet ik weer hoe warm het was, hijgpufhijgpuf

Knuffie

Maria zei

Erg mooi wee Martina, het zijn ook schitterende foto's om te scrappen.

Groetjes,

Maria

Chantal zei

Met jou mooie lootjes zijn wij eigenlijk ook allemaal een beetje in Vietnam geweest. Super gedaan weer.

Petra zei

Je layout is super geworden! En je vorige layout vind ik ook erg mooi! Leuk met die sterretjes in het papier! Je bent volgens mij weer aardig op dreef he, met die kwartaalchallenge ;-)!!

Liefs van Petra.

* Daniëlle * zei

Mooi! En leuk gedaan zo met die titel.