zaterdag 8 januari 2011

Fun times

Vandaag heb ik eindelijk weer eens een layout gemaakt. Ik doe mee met de kwartaalchallenge op het forum van de scrapotheek. Eén van de challenges is: maak een foto van nu oud en maak hier een layout mee. Je mocht de foto ook oud maken door hem bijvoorbeeld in sepia af te drukken. Deze foto van Thomas en mij in Koningin Julianatoren in 2006 (niet helemaal nu, maar ja) had ik nog liggen. Ik heb hem nog wat ouder gemaakt door de randen wat te schuren.

En dit is het resultaat:

En natuurlijk wat detailfoto's:





Bedankt weer voor het kijken!
Groetjes, Martine

6 opmerkingen:

Petra zei

Ohhh ik vind hem echt geweldig mooi, de foto is prachtig en de de kleuren vind ik heel mooi bij elkaar!
liefs Petra

Rianne zei

Prachtig!!
Echt heel mooi geworden!

Margot zei

mooi! wat een gave foto!

Anoniem zei

Hoi Martine,

Leuke blog / scrap dagboek. Ik zie dat je veel fans hebt (meer dan 22.000 bezoekers)

Groetjes,

Cor

Angélique zei

Leuke layout hoor. Wat had je nog kort haar!! Ha, ha!! Super leuke foto!! Goed gelukt!

X A

Saskia zei

Wat een prachtige LO is dit geworden zeg! Mooie kleuren en geweldige foto!