woensdag 26 januari 2011

Family fun

En ik had vandaag nog meer inspiratie! Ik heb daarom nog een layout gemaakt. Ik was zo lekker bezig met die oude foto's dat ik daar gewoon lekker mee doorgegaan ben. Deze is ook voor de kwartaal challenge. We moesten een layout maken naar aanleiding van een plaatje van Beatrix Potter. Daar moesten we de inspiratie uithalen. Ik heb de inspiratie vooral uit de kleuren, het romantische papier en de ronde vorm gehaald. Dit is hem geworden:

En ook hiervan uiteraard een aantal van dichterbij:





Bedankt weer voor het kijken! Groetjes, Martine

9 opmerkingen:

Rianne zei

Super! Ik vind hem erg leuk geworden!

Margot zei

mooi! practig dat papier bij sneeuwfoto's! goed gevonden!

Angélique zei

Weer zo'n leukie! Gaaf!

Petra zei

Zo....just scrapping around again???!!! Ze zijn beiden erg leuk en mooi geworden!

Liefs van Petra.

Lida zei

Wat zijn ze super
mooi gemaakt

groetjes Lida

Jannie zei

Wat geweldig leuk, om met foto's van vroeger zoiets te maken, anders kijk je er helemaal niet meer naar.
En wat leuk die ronde foto, is die geknipt zoals ik sinds kort ook weet??

Liefs en tot snel!

Femke scrapt zei

heel mooi! mooie kleuren!

Ellen zei

Heel erg leuke lay-outs!

Debbie zei

Mooie lo zeg super

groetjes Debbie