dinsdag 3 augustus 2010

Nieuwe verslaving?!

Ja hoor het is zover... ik ben om. Ik heb ook mijn eerste copic markers besteld! Ik was zondagavond bij Petra en daar heb ik mijn eerste afdrukjes ingekleurd! En wat is het leuk om te doen! Ik wilde er eerst niet aan. Ik dacht mijn kaartjes zijn zonder ook wel leuk genoeg... maar nee, dat zijn ze eigenlijk niet! Zo'n afbeelding geeft je kaartje net even wat meer, het maakt het gewoon meer af. Dus heb ik een (kleine) bestelling gedaan! En met het eerste afdrukje dat ik zondag ingekleurd heb, heb ik gisteren een kaartje zitten maken. Hieronder het resultaat:

En eentje van dichterbij:

Bedankt weer voor het kijken!
Groetjes, Martine

3 opmerkingen:

Miranda zei

erg leuk kaartje en het is je goed gelukt hoor met kleuren.
Leuke stempel ook.

Groetjes Miranda

Anoniem zei

Hahaha,
tja het moest er een keertje van komen he! Maar ik moet zeggen, je hebt het lang weerstaan! Mijn complimenten!!!En hoeveel heb je er nu besteld? Weet ook nog een leuke site waar je allemaal freebies kunt krijgen. Van die digitale die je kunt uitprinten. Ben even de naam kwijt, mail je wel de freebies.
Liefs van Petra B.

Petra zei

het heeft even geduurd, maar eindelijk ben je om!! Kunnen we gezellig met z'n drieen kleuren:):)
Je kaartjes zijn erg leuk geworden!
Liefs Petra