zondag 2 mei 2010

Jarig geweest!

En toen was het alweer 2 mei... sorry ik ben de laatste weken een slechte blogger geweest! Gisteren was ik jarig. Ik heb het niet echt gevierd, maar ik ben met Linda, Petra en mam wezen lunchen bij de restaurant de Tafelberg in Blaricum. Dat was erg gezellig en erg lekker. Daarna zijn we doorgereden naar Doorn om te gaan scrapshoppen. Ook dat was erg gezellig. En zoals je op onderstaande foto kunt zien, ben ik goed geslaagd. Het meeste heb ik gekregen voor mijn verjaardag, dus dat is al helemaal leuk!!!

Verder was een collegaatje van mij afgelopen vrijdag ook jarig. Dus voor haar heb ik een kaartje gemaakt (sorry voor de slechte foto kwaliteit):



Het is nu dus alweer mei! Het aftellen voor mijn vakantie is nu ook echt begonnen! Aan het eind van de maand vertrek ik met Angélique, Jannie en Jola naar West Amerika voor 3 weken!!!

Fijn weekend verder en bedankt voor het kijken!

Groetjes, Martine

2 opmerkingen:

Angélique zei

He wat een leuke dingen heb je gekocht! En die kaart blijft ook super leuk. Tot zaterdag!

Liefs,
Angélique

Je@net zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, Martine!! En waar kun je je verjaardag nu beter vieren dan bij P&P ;-)