woensdag 5 mei 2010

Go where Ireland takes you

Ik heb vandaag weer lekker zitten scrappen. Ik heb eindelijk weer eens een layout gemaakt. Hieronder het resultaat. Ik heb de sketchy sunday ervoor gebruikt. Gelukkig kun je die ook op woensdag maken, hihi.

Het is een foto van Ierland. Deze is gemaakt bij de Giants Causeway. Ik vond de reclametekst die ze nu voor Ierland gebruiken wel erg goed passen bij de foto.
En natuurlijk twee fotootjes van dichterbij:


Van de week was tante Monique jarig. Voor haar heb ik dit kaartje gemaakt:

Zo dat was het weer voor vandaag! Fijne week verder!
Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!
Groetjes, Martine

3 opmerkingen:

Angélique zei

Ja, ja, reactie numero uno is van mij (tuurlijk!) Hij is super gaaf geworden. Mooi met die kleuren hoor!

Kus
Angélique

Irene zei

prachtig MArtine........wat zie jij toch heerlijk veel van de wereld!!ben daar wel een beetje jaloers op ;)....prachtige lo en een mooie foto!!

gr irene

Je@net zei

Wat een super gave lo, Martine. Vind de foto ook echt gaaf joh en ja die tekst....die MOET er gewoon bij!