zondag 28 februari 2010

Kokomo

Het thema van de cybercrop is "de wereld rond". Laat ik nou veel reisfoto's hebben ;);)

De volgende uitdaging die ik heb gemaakt, gebruik alleen blauwtinten en wit (Griekse kleuren)/ en ik heb direct een andere lay out gelift (uitdaging, lift lay out van een noorse scrapster).

Dit is het resultaat, een foto genomen op Kokomo, op een van de Florida Keys. Mei 2009. Je kent het wellicht wel uit het liedje van de Beach Boys, ik heb stukjes tekst van dat liedje ook verwerkt in de lay out. (ook deze foto is niet heel scherp... sorry)

En twee van wat dichterbij:



Bedankt weer voor het kijken!
Groetjes, Martine

1 opmerking:

Angélique zei

En deze is ook super. Ook die kleurencombinaties, echt geweldig! Ben heel benieuwd naar nummer 3?
Daar kan ik echt nog heel veel van leren!

Liefs Angélique