zondag 14 februari 2010

Kaartjes

Vorige week werd Angélique 38 en dat was natuurlijk wel een zelf gemaakt kaartje waard.
Dit is hem geworden:

En wat dichterbij:

Eén van de meiden van het volleybal heeft een paar weken terug haar elleboog gebroken. Ik heb voor haar een beterschapskaartje gemaakt:

En wat dichterbij:

Verder ben ik nog erg druk bezig met mijn boekje van het weekendje Londen in december. Maar die is nog niet af. Zodra hij af is laat ik hem uiteraard hier zien!
Bedankt weer voor het kijken en een fijne zondag nog!
Groetjes, Martine

2 opmerkingen:

Angélique zei

Er staan bekende lettertjes op die beterschapskaart! Hi, hi! Hij is erg leuk geworden en die van mij was in het echt ook super gaaf!

Liefs,
Angélique

Je@net zei

Wat een leuke kaartjes, Martine!!
Mijn dochter is onlangs ook naar Londen geweest en voor haar heb ik zojuist een boekje afgemaakt. Ben benieuwd naar jouw versie!