zaterdag 11 juli 2009

Kaartjes en scrapshoppen!!

Mijn nichtje Marlous was heeft van de week haar diploma opgehaald! Ze is geslaagd en daarnaast was ze ook nog eens jarig, dus dat was dubbel feest natuurlijk! Ik kon er niet heen van de week, dus heb ik haar dit kaartje met een cadeaubon erin opgestuurd.

Vandaag is Irene een ander nichtje van me jarig. Voor haar heb ik dit kaartje gemaakt:

Vandaag ben ik ook lekker naar Doorn gereden met Linda want zij had nieuw papier nodig. Nou dan wil ik wel even voor chauffeur spelen hoor! Geen probleem! Hihi en dan kon ik zelf ook meteen even scrapshoppen, want mijn witte, bruine en kraftcardstock én mijn gluedots waren echt bijna op! En tja dan vallen er zomaar nog wat extra dingen in mijn mandje.... Maar ik heb me ingehouden want volgende week ga ik ook al een rondje scrapshoppen met Petra en mam en op 1 augustus heb ik ook een afspraak voor scrapshoppen staan met Angélique, wat een narigheid allemaal hè (hihi)...

Hierbij wat ik gekocht heb (cardstock en gluedots dus... en een vel journalingkaartjes/ borderstickers/ metalen pijltjes/ een stempelkussentje/ een stempel/ een quickutzstansje "postzegelstempel" (was voor de helft!) donkerbruine brads en een boekje met traveljournalingkaartjes.

Daarnaast heb ik gisteren te horen gekregen dat onze reis naar (Noord-) Ierland niet doorgaat, wegens te weinig animo!!! Ik baal er zo van! Morgen komt Angélique om samen te zoeken naar iets anders, want hoe dan ook we gaan eind augustus op vakantie!

Fijn weekend verder!

Groetjes, Martine

Geen opmerkingen: