zaterdag 28 februari 2009

Fotolijst

Vandaag heb ik weer lekker zitten scrappen! Ik had nog een lijst liggen waar ik de foto van Linda, Petra en mij (fotograaf: Bettina Traas) in wilde doen. Het vlindertje heb ik van de week bij de trekpleister gekocht, het is een stansje van Doubledo... wat is ie leuk he! Er hoorde eigenlijk een glasplaat voor, maar omdat ik de vlinders en het labeltje wat omhoog wilde laten komen, heb ik de glasplaat gewoon weggelaten.

Hieronder het resultaat:


En nog twee detailfoto's:




Natuurlijk ben ik nog aan het aftellen voor Florida! Nog maar 2,5 maand en dan vliegen we naar Miami! Ik ga trouwens volgende week ook echt boeken voor Ierland in augustus... spannend!!!

Thanks for stopping by en een prettig weekend!

Groetjes, Martine

3 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Wat een erg leuk idee, zo'n fotolijst en ook erg mooi gemaakt.
Wat heb je een leuke reisjes in het verschiet, kan je nu al veel genieten.

groetjes Lilian

Petra zei

Hoi Mat,

Wat is die lijst leuk geworden!!! en wat gaaf dat je zo'n vlindertje hebt kunnen vinden!
Tot snel, Petra

Je@net zei

Vind 'm super Martine!!