zondag 22 februari 2009

Enveloppendoos bruiloft

Ik ben van de week druk geweest met een opdracht voor een vriendin van mij. Zij vroeg mij enige tijd geleden of ik het leuk zou vinden om de enveloppendoos voor de bruiloft van haar zus te scrappen. Nou natuurlijk vind ik dat leuk! Eind januari had ik de doos en de foto's al meegekregen, maar ik had zoveel andere dingen l iggen dat ik er deze week pas mee begonnen ben. De doos is er gewoon een uit de supermarkt, van Aviko :):). En dit is hem geworden (sorry voor de scheve foto's, kreeg het niet goed in het licht....)

Bovenkant:

Detailfoto bovenkant:

Detail bovenkant (gleuf met stickels):

Voorkant/ zijkant en bovenkant:

Detail bovenkant:

Detail zijkant:

Voorkant:

Detail voorkant:

Zijkant (met babyfoto's van het bruidspaar):

Detail zijkant:

Achterkant:

Detail achterkant:

Ik ga hem morgen aan haar geven, ik hoop dat ze er blij mee is en dat het bruidspaar hem ook mooi vindt!

Ik ben natuurlijk nog steeds aan het aftellen voor mijn Florida avontuur! Nog 11,5 week en dan vlieg ik naar Miami, om van daar uit een prachtige rondreis te maken langs onder andere, Orlando, Clearwater, Everglades en Key West.

En dan heb ik jullie nog niet eens verteld dat ik in augustus ook nog 10 dagen een rondreis ga maken in (Noord) Ierland! Dat stond al zo lang op mijn lijstje... en dit jaar is het dan zover!

Nou voor nu een prettige zondag nog allemaal!

Groetjes, Martine

3 opmerkingen:

Chantal zei

Leuke doos zeg....en je houdt wel van rondreizen he....Weer twee om naar uit te kijken, super zeg.

Rita Bongers zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rita Bongers zei

Wow, Martine. Dat is echt een mooie doos geworden. Wat heb je er leuke details in verwerkt.
Als het bruidspaar hier niet blij mee is.