zondag 19 februari 2012

Update huisje!

Zo en we zijn weer een weekje verder... tijd voor een nieuwe update!

Inmiddels zijn we echt heel ver en ben ik druk aan het dozen inpakken en verhuizen. Volgende week maandag ga ik echt over. Het schiet nu echt op!!

Sinds gisteren zijn we zo goed als klaar met de bovenverdieping, dus konden we eindelijk de trap ontdoen van de gordijnen/ handdoeken en de tape, die de trap moesten beschermen tegen verf en cement enzo. Even de stofzuiger erover heen en voila... een mooie rooie trap! De leuningen waren overigens net als de muren geel. Zeg nou zelf, wit is chiquer toch?!



De entree (als we dan toch chique bezig zijn, dan ook maar even een chique woord voor gang, haha):

En zo ziet de scrapkamer er uit na een dagje spullen inpakken en verhuizen...

Ook mijn schoenen en laarzen hebben al een nieuw plekje gekregen!

Mijn nieuwe douche!

En het toilet (waar oorspronkelijk geen fonteintje was):

Bedankt weer voor het kijken. Als ik straks mijn huisje verder op orde heb, dan hoop ik ook snel weer te kunnen scrappen. Als ik wat gemaakt heb laat ik dat uiteraard ook snel op mijn blog zien!
Groetjes, Martine

10 opmerkingen:

Petra zei

Het ziet er al super uit, ben benieuwd hoe je huis er straks uitziet als je het helemaal ingericht hebt! Succes met het verhuizen en tot snel...
Liefs van Petra.

Angélique zei

Wauw, dat ziet er fris uit allemaal. Echt super hoor! Ben zooooo benieuwd!! Maar ik val weer in herhaling, hi, hi, hi. Tot heeeeel snel!!!!!!!1

x Angélique

Maaike zei

Spannend hoor! Ziet er al gaaf uit!

Jannie zei

WAUW, en dan te bedenken, dat je eerst die rode vloerbedekking eraf wilde halen, het ziet er echt CHIQUE uit!
En wat is het fijn en leuk om al je spulletjes een nieuw vast plekje te geven he!
Sterkte met de laatste loodjes en vooral plezier met het inrichten!

Monique CreaTijd zei

Dat ziet er al heel goed uit, nog heel eventjes en dan....scrapparty !!

Carla zei

Die trap is prachtig, daar hoef je toch verder niets aan te doen.
Enne ... leuk fonteintje. Haha, wij hebben precies dezelfde.

Groetjes, Carla.

Margot zei

ziet er goed uit!!! succes met verhuizen!

Hetty zei

Dat ziet er al goed uit! Ik ben benieuwd naar de rest straks!

Ellen zei

Waw, ziet er heel sjiek uit! Succes met verhuizen!

Edificarte zei

Good morning

A Psalm, without reason specifies for having left in your blogger, but I specify so that he/she reads, simply for the reading of the Deeds of God, that always speaks to our BEING.

PSALM 10

17 GENTLEMAN, you heard the desires of the tame ones; you will comfort your hearts; your ears will be open for them;

18 to do justice to the orphan and the oppressed, so that the man of the earth doesn't continue more in using of the violence.

Hugs
Jesus Cristo Loves you!
He is the Road the Truth and the Life