woensdag 23 november 2011

{n} ice bear

Zo en toen was het alweer woensdag... ik heb alweer een tijdje niet geblogd en dat komt onder andere omdat ik erg druk ben met leuke dingen doen. Vorig week zaterdag hadden we bijvoorbeeld een spelletjesdag in Gouda. Afgelopen weekend zijn we onder andere naar de nieuwste voorstelling van Brigitte Kaandorp geweest, maar ik had ook een feestje van een tante en van mijn neefje Pieter... Erg leuk allemaal, maar ook druk, druk, druk dus. En daarnaast ben ik ook bezig met het kopen van mijn eerste eigen huisje! Al met al een spannende en drukke tijd hier. Maar vandaag had ik wel even lekker tijd om te scrappen. En ja ik weet het in het engels is een ijsbeer natuurlijk een polarbear en geen icebear, maar ik vond het een te leuke titel om niet te gebruiken.

En een aantal close-ups:





Bedankt weer voor het kijken! Komend weekend ga ik met een groep scrapvriendinnen op scrapweekend, dus als het goed is kan ik volgende week weer een lading creaties laten zien!
Groetjes, Martine

6 opmerkingen:

Angélique zei

Nou, zit ik een hele reactie te typen, verdwijnt ie zomaar. Maar goed, hierbij dus nog een keer. Wat een super leuke LO! De kleuren zijn weer zo mooi! En wat was die ijsbeer leuk! Hij heeft ons echt vermaakt, je kon er een hele tijd staan kijken, ha, ha!!

x Angélique

Margot zei

gaaf! ik vind de titel superleuk!

Petra zei

Die titel is super! Als je niet had gezegd, dat het eigenlijk Polarbear is, was het me niet eens opgevallen ;-) Je layout is weer mooi geworden! Ennn weet je al welke kamer je scrapkamer wordt??? Is natuurlijk het belangrijkste hihi...

Liefs van Petra.

Maaike zei

ik vind je lootje geweldig leuk
veel succes met je nieuwe huisje
heel veel plezier alvast op het weekend

Chantal zei

Vind hem superleuk. De titel is gewoon goed, hoort er zo gewoon bij.

Jannie zei

Druk met allemaal leuke dingen is natuurlijk noooooooit vervelend, hihi.

En straks weer een heerlijk scrapweekend alwaar je weer allemaal leuke Layouts voor je NIEUWE HUIS kan gaan maken, heerlijk hoor!!!!!

Knuf,
Jannie