zaterdag 11 juni 2011

Patient shoes

Ja een beetje een vreemde titel is het wel. Maar als je de layout, de foto en de journaling ziet, dan snap je hem wel. Gisteren heb ik een lading foto's binnen gekregen van onze rondreis. Natuurlijk kon ik niet wachten om daarmee te gaan scrappen! Bij de kwartaalchallenge was er een opdracht dat je je moest laten inspireren door een foto met een gymschoen. Ik heb het iets breder genomen en dacht toen aan deze foto. De journaling is: "Vietnam mei 2011 Tijdens een bezoek aan een pagode complex zien we deze verlaten slippertjes, ze wachten geduldig op de monniken die binnen aan het bidden zijn."
Het geheel:

En natuurlijk wat detailfoto's:


Straks komt Petra hier en gaan we lekker scrapshoppen en scrappen! Ik heb er zin in!
Bedankt weer voor het kijken!
Groetjes, Martine

6 opmerkingen:

Hetty zei

Geweldig om zo'n foto te scrappen! Leuke layout geworden.

Angélique zei

De foto blijft leuk, al zeg ik het zelf, hi, hi! De layout is gaaf en sprekend geworden. Super!

X Angélique

Jannie zei

Hij is superleuk geworden!
En de kleuren en het papier zijn goed bij elkaar gevonden.

Als ik deze foto weer zie, dan denk ik aan het geluid wat we toen hoorden: abcdefghij........

Veel scrapplezier!

bmartes zei

Oh wat leuk: je eerste lootje uit Vietnam. Heel mooi gedaan. De foto is heel veelzeggend... Een prachtig geheel met de titel en de journaling!
Groetjes,
Arja

* Daniëlle * zei

Heel erg leuk, geinige foto!

Petra zei

Jaaaa hij is leuk!! En in het echt is ie nog leuker!!! Het was heel gezellig gister! Succes met het scrappen van al je foto's. Ik wacht met spanning af wat je met die kipfoto gaat doen ;-)

Liefs van Petra.