zaterdag 4 september 2010

Death Valley

Na al die kaartjes had ik vandaag wel weer een keer zin om een layout te scrappen. Ik heb uiteraard nog een stapel foto's van onze rondreis in Amerika liggen, dus daar zat nog wel wat leuks bij :):)

Hieronder het resultaat. Het zijn foto's van Death Valley geworden, het was daar 42 graden. De verwachting was dat het tegen de 50 graden zou lopen, maar gelukkig viel dat dus nog mee.

En uiteraard wat detailfoto's:





Bedankt weer voor het kijken op mijn blog! Groetjes, Martine

17 opmerkingen:

miriam zei

Mooie lo heb je gemaakt ,maar ook je kaartjes zien er mooi uit

groetjes miriam

Angélique zei

Zowel de layout als het kaartje zijn weer gaaf geworden. Super!!

Groetjes Angélique

Renata zei

Heel mooie LO, de kleuren passen perfect bij elkaar! Je hebt zowieso een leuk blog!
Groetjes, Renata.

Chantal zei

Mooi zeg, maar jeetje 42 graden, lijkt me vreselijk!!

Scrappiness zei

Ik vind ´m prachtig! Best wel strak maar voor een vakantie album is dat toch het mooist vind ik. Schitterende foto´s ook. En ik vind het altijd een beetje lugubere naam, maar het heet natuurlijk niet voor niets zo...

Margot zei

superleuk! wat ben je toch op mooie plekken geweest!

Monique zei

Weer zo'n prachtige layout!! Ik vind jouw manier van scrappen prachtig, probeer het ook wel eens zo clean, maar toch past dat weer niet bij mij! Ach gelukkig ieder zijn ding!!

Petra zei

Hoihoi,

Hij is echt heel mooi geworden! Zonder teveel tierelantijntjes, perfect! De kleuren en indeling maken de fotos zo nog sprekender!
Zucht, jij bofkont!!!!! Bedankt voor je kaartje en de 'copic markers' en veel plezier komende dagen!

Liefs van Petra & co.

Anoniem zei

wat een prachtige foto. je layout 'past' goed bij ke foto. super! liefs samantha

bmartes zei

Prachtig lootje, mooie foto's ook!
Groeten,
Arja

Henriëtte zei

Mooie lo met prachtige foto's en wat een super mooie kleurencombinatie heb je gebruikt!!

* Daniëlle * zei

Mooie LO zeg, het was ook wel weer een bijzondere vakantie! En 42 graden is ook heel warm...

Karin zei

Prachtige LO! Mooie foto's ook.

marjan zei

Jij gaat goed met je vakantiefoto's !
Mooie LO,de kleuren zijn prachtig bij deze mooie foto's.
Lijkt me super ,zo'n rondreis...met welke organisatie doe jij dat...zijn groepreizen toch ,die jij maakt?
Zoiets staat hier nl ook nog op ons verlanglijstje:):):)

Je@net zei

Wauw, wat een gave lo joh! Prachtige kleuren en prachtige foto's! Ook je kaartje is weer super!

Cora Hoekstra zei

Prachtig hoe je door kleurgebruik de sfeer van de foto`s hebt weergegeven.

Anoniem zei

wat een prachtige foto's en dat maakt de LO's nog mooier ga nog even verder snuffelen op de blog