zondag 4 oktober 2009

Hij is af! Mijn Ierland album

Vandaag heb ik hem eindelijk af kunnen maken, mijn Ierland album. Doordat ik nu tijdelijk ook op de woensdag werk heb ik er wat langer over gedaan, maar ik ben wel supertevreden met het eindresultaat. Ik zou zeggen, oordeel zelf! Het zijn behoorlijk wat foto's, maar het zijn ook behoorlijk wat bladzijdes, dus vandaar. Ik heb meerdere uitklappagina's gemaakt omdat ik gewoonweg te veel leuke foto's had!

De voorkant:

De voorkant/ zijkant met magneet sluiting:

De rechterpagina is de eerste uitklappagina:
Eén deel van de uitklappagina:
De andere kant van de uitklappagina:

De rechterpagina is een clearsheet:

En hier is de linker uiteraard de clearsheet:


Hier heb ik op de linkerpagina een uitklapgedeelte gemaakt:

Uitgeklapt :)

En de andere kant:

En weer een clearsheet:


En hier links een uitklapgedeelte en rechts een clearsheet, met onze chauffeur Joe en onze reisleidster Marlies:

Uitgeklapt:

Met Nel en Jacob op de foto:

En wederom een uitklappagina, zowel links als rechts:





En tot slot de achterkant:

Nou dat was hem! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Bedankt voor het kijken op mijn blog!
Fijne zondag verder nog!
Groetjes, Martine

12 opmerkingen:

Angélique zei

Wat is ie gaaf!! Neem je hem de 17de mee, want ik wil hem graag in het echt zien.

Kus,
Angélique

Petra zei

Hij is echt super geworden! Heel gaaf met al die uitklap pagina's!
Liefs Petra

marjan zei

Wat een gaaf album is dat geworden..hoop werk denk ik;)
Mooie oplossing met die uitklappagina's als je zoveel foto's hebt.Ierland staat bij ons ook op het lijstje,maar nu ik die mooie foto's zie wil ik zeker !!

Romy zei

Wauw, supergaaf boekje! heel mooi om zo alle foto's bij elkaar te hebben.

Chantal zei

Zoo zeg!! dat is wel heel mooi geworden. Wat is Ierland, zo te zien, ontzettend mooi zeg. Die komt denk ik ook wel op mijn lijstje te staan.
Je hebt in ieder geval een heel mooi herinneringsalbum ervan gemaakt.

Jannie zei

Wauw, wat zijn je creaties toch altijd weer GEWELDIG!!!
Ik ben helemaal NIET jaloers hoor, hihi.
Wat zal het veel werk zijn geweest, maar het resultaat is er dan ook naar.
PRACHTIG HOOR!!!!

Liefs, Jannie

Wiebine zei

Die ziet er super mooi uit zeg, echt een prachtig boekje geworden.

Anoniem zei

Hoi,
Wat issie mooi geworden!! Wil hem graag een keertje in het echt bewonderen!

Liefs Petra Borst

Maryke zei

Je boekje is prachtig geworden!

Ingrid zei

Gaaf album en geweldig foto's. Leuk!

Je@net zei

Vind 'm super gaaf geworden Martine!!

Gemmy Lanting zei

Wat een mooi album heb je gemaakt! De kleuren passen erg mooi bij de foto's. Ik bekijk je album graag eens in het echt.