donderdag 29 januari 2009

New York, been there done that

Gisteravond was er weer een onlinecrop op het SA forum. De te liften lay out was weer super! Ik had toen ik de lay out zag direct dit papier in mijn hoofd, maar ik had nog even geen foto. Dus ik op zoek naar een foto. Ik zag toen ineens deze foto van mezelf in Central Park in New York. En ineens wist ik het verhaal achter deze lay out. Lees de journaling maar, dan weten jullie het verhaal ook....

Hier is het resultaat:

Een detailfoto van de journaling:

Nog een detailfoto:

En nog een detail:

Nou ik ga snel de mol kijken....
Bedankt voor het kijken op mijn blog!
Groetjes, Martine

3 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Heerlijk he, zo'n reis, maar je hebt er wel een mooi lootje van gemaakt.
Nog lekker na genieten dus.

vr.gr. Lilian

Je@net zei

Wat een gave lo Martine! Weer een mooie herinnering aan een onvergetelijke reis!

Heidie zei

wat een gave lo. En ook ik hoop eind dit jaar te zeggen New York,been there done that.
groetjes Heidie